Medewerker Tuincentrum (potgrond en kippen) te Sint-Pieters-Leeuw

in Sint-Pieters-Leeuw

;

Floralux® NV is een modern en snelgroeiend tuincentrum, actief in de distributie en verkoop van planten, bloemen, tuinartikelen en decoratie en marktleider in België.

Met onze vestigingen in Dadizele, Ham & Sint Pieters Leeuw creëren we meer dan 40.000m² shopplezier, bieden we meer dan 2.200 parkingplaatsen en stellen we meer dan 250 medewerkers tewerk. Ook online via Tuinadvies.be kan je bij Floralux terecht!

https://www.floralux.be

Medewerker Tuincentrum (potgrond en kippen)

Als medewerker in ons tuincentrum te Sint-Pieters-Leeuw zal je samen met je collega's aan de slag gaan in de verschillende afdelingen binnen het tuincentrum.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • je zorgt voor het aanvullen van planten en potgrond;

  • je staat mee in voor het netjes houden van de afdelingen en stockruimte;

  • je helpt de klanten bij hun aankoop en geeft hen professioneel advies;

  • je zorgt voor een goede verzorging van de planten;

  • je verzorgt onze kippen op een diervriendelijke en efficiënte manier.


Met jouw enthousiasme zorg je er voor onze klanten een fijne winkelervaring te bezorgen, dankzij jou voelen ze zich thuis in ons tuincentrum! Klantvriendelijkheid is hierin je tweede naam, zo help je bijvoorbeeld spontaan bij het inladen van zware producten in de kar van onze klanten.

  • Je hebt een passie voor planten en/of tuinieren.

  • Je hebt een goede kennis van het Nederlands en Frans.

  • Je bent klantvriendelijk en werkt graag samen in teamverband.

  • Je bent enthousiast, hands-on en leergierig.

  • Je bent stressbestendig, flexibel en houdt rekening met de flow van onze seizoenen.

  • Variabel en fysiek werk schrikt jou niet af.

Waar kan jij je aan verwachten bij ons?

Floralux Group is een bloeiend familiebedrijf  waar veel belang wordt gehecht aan teamwerk. We willen dat iedere medewerker zich thuis voelt in onze organisatie. Naast een team van toffe collega's, bieden we je ook:

  • Een wam onthaal en een goede begeleiding bij opstart

  • Een marktconform salaris met extra legale voordelen waaronder maaltijdcheques

  • Een voltijdse job van 40u/week waarbij je bereid bent om één op twee weekends te werken

  • Naast je 20 wettelijke vakantiedagen heb je ook recht op 12 extra ADV-dagen

  • Leuke personeelsactiviteiten waaronder een spetterend personeelsfeest of een verrassing van de Sint.

  • Een werkplek waar je volop de mogelijkheid krijgt tot persoonlijke ontwikkeling.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van dit online sollicitatieplatform uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?